fixat och trixat



I dag fick jag värdens sov morgon av Nikita. Så skönt kan jag säga efter som att vi haft två stökiga netter.
Men nu är hon pigg och glad igen. Får vi hoppas.

Idag städade jag och donade lite som vanligt här hemma. Så skönt när det är rent hella tiden.
Tog lite kort på saker som jag köpte igår plus lite annat. Dock inte mycket kost. Tänkte ta fler i morgon *ler*
Vi får hoppas på fins väder bara.

Från Ikea
15 kr st
Köpte 3 st


Och ett lek tält till Nikita för
59 kr hehe

Sen köpte jag tre par skor på skopungten eller hur det stavas.
Glömde dock att fota ett par, får göra det i morgon.





och så har vi dom nya växterna som jag köpte föra veckan





Vart inte dom bästa bilderna på dom, men skit samma


Efter som att jag han med att göra det mästa i huset så gick jag och Nikita ut, jag fixade med hörnet av planor som jag vissar i morgon tänkte jag, och Nikita lekte med grann barnen. Så himmla skönt att man har en granne som man värkligen trivs och kommer bra överens med. Ne dom är värkligen supper bra grannar/vänner.

När Jesper kom hem frågade han om det gick bra om han och grannen Mangnus gick ut och fiskade.
Och det va ju klart att det va.
Såg på han och sa " Jesper försök att slappna av och njut lite. Det är klart att du ska ut och fiska."
Vet att Jesper älskar att fiska. Vilket jag också gör. Men det har inte blivigt något för mig när vi fick barn. Men i sommar kommer det bli lite då och då hoppas jag.

I morgon ska Nikita till dagis och jag själv ska möta min chef och prata lite om sommaren. Hoppas hon säger något som får mig att bli glad *ler*
Sen blir det till att dona lite mer här hemma. Finns mycket man vill göra nu när det börjar bli varmt och skönt ute.


Fick vet idag också att min pappa friat till Anki.
Vart jätte glad över att få höra det. För det va värkligen på tiden nu efter ca 17 år tillsammans *ler*
Undra när det blir min tur att stå som brud med den rätta som jag kommer säga JA till ??????

Nej allt för mig idag. Ska sova nu. Lite att göra i morgon som sagt hihi.
God natt.
Kram//Athena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0