bättre






Mår bätte nu, med mycket i mitt huvud som jag inte årkar tänka på.
Va på arbersförmedlingen igår igen. Men dena gång hade jag möte med en som ska hjälpa mig med allt. Han va värkligen jätte bra. Och jag är jätte nöjd att jag har honom som hjälp medel. Vi pratade om två saker som intresserade mig. 1: Det finns ett jobb som skulle passa mig som han visste om. Det är att jobba med unga kvinnor som har drog problem på ett öppen vård center här i västerås. Dom hade tydligen frågat honom föra veckan om han visste någon som skulle kuna jobba där. Då hade han inte träffat mig så då vissta han igen, men han skulle ringa nu i veckan och fråga om chansen finns kvar. Inte säkert, men kanske. HOPPAS HOPPAS. Det är ju någor jag vill göra. Det andra som vi pratade om va att se om det finns med möjlighet för mig att öppa eget. Jag har alltid haft en dröm att få äga en mysig liten affär med hem inredning eller hur det stavas. Affär ska inte vara stor. Utan den ska vara mysig och liten. Allt ifrån juva doft ljus, gradiner, och små möbler. Ja ni kanske inte förstår va det är för affär jag tänker mig nu. Men det är en sån affär man går förbi men stannar upp för man måste bara gå in i för att det ser så mysigt ut. Men en så länge är det bara prat om den drömmen. Men det är ju aldrig fel att se om det finns en möjlighet för mig att öppna en *ler*
ÅÅÅ jobbigt att man inte kan se hur en snar framtid för mig kommer att se ut. Det är de jag tycker är så jobbigt.
En stor del av mitt liv är ju ändå väldigt strikt. Och det är något jag måste ha efter som att jag har dyxleksi och dyskalkili. Deta inne bär att jag måste ha allt i en speciel ram som jag följer för att det ska bli lättare för mig att funka i en vardag. Och nu när allt är så otydligt och man måste ändra på mycket blir det lite jobbigt för mig att funka hellt ok. Jobbigt att ha deta handekap. Som också är med född. Så det är inget som växer bort. Utan mitt liv måste ha ramar som jag måste följa. Villket jag trvis med. Men nu är allt lite rörigt. Får hoppas att allt kommer på sin platts snart. Snart ska jag väka Jesper för att vi ska lämna Nikita på dagis. Skönt att man inte måste gå idag hehe.
Kramar/ athena


Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att gå lättare för dig när allt kommer på plats igen.Du är jätteduktig ska du veta min lilla tjej. Vill du ha barnvakt nyårsafton?



Älskar dig!!!!!

Puss och kram!!!

2009-11-06 @ 09:38:51
Postat av: Kicki

Håller tummarna för dig vännen att allt ska lösa sig. Kram på er och ha en riktigt mysig helg!

2009-11-06 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0