Då va helgen över igen

MAMMA SLUTA TA KORT PÅ MIG HELLA TIDEN HIHI


Min älskade pappa kom i fredags för att mysa med oss här hemma. Dock kom han väldrigt sent, men vi han ta det lungt och umgås för att sen se en film. Nikita gillade värkligen att få den uppmärksamheten av sin morfar för han lekte och mös hehella tiden med henne. Jesper höl på med hallen hella fredagen så han va rätt så slut på kvällen. På lördagen så fortsate han med hallen, pappa tog med sig Nikita ut och lekte så att också jag kunde göra någon nytta hihi. När dom kom hem igen hade Nikita somnat. Och hon sov inte lite häller. Lite senare skulle jag och pappa in till stan för att handla lite jul saker med det blev aldrig av efter som att jespers pappa  och gänget kom på besök dom också. När Nikita sen vaknade märktes det att det inte stog rätt till. Hon va tröttare en vanligt och ville klänga och ha de. Pappa åkte hem sen vid 4 tiden. Igentligen så ville han stanna tills på söndagen men vi hade ju andra planer på att äta fin middag med Madde och Nikilad, spela och umgås. Men det skulle bli en annan helg sa vi *ler*. Men tyvär så vart kvällen inte alls som vi hade planerat. Nikita vart allt sämer och till slut tog vi temp på henne. Och där fick vi svaret. Nikita va sjuk och hade nestan 40 graders feber. Så det blev till att bara vara hemma. Så jag la mig i soffan med henne där hon somnade till och från hella tiden. Hon va värkligen jätte mysig och ville kramas en massa. Tyckte själv att det va lite små mysigt. På söndagen hade hon feber en. Så den dagen va till att bara ligga och mysa. Johanna kom ner och såg en film med oss också.
Idag är nikita lite friskare med något gnälig. Så får se hur det blir till kvällen. Ne nu kommer jesepr hem.
Så måste dra nu.
Kram Athena


NIKITA SJUK


Kommentarer
Postat av: Kicki

..kram till sötaste lilla skruttan :-)

2009-11-30 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0