En dag blir sedan till månader



Fy va tiden går fort nu. Kan inte fatta att Nikita är över ett år nu. En stor tjej *ler* Och snart är det julfaton igen.
Kanske ska man börja pynta här hemma. Undra hur det blir med jul grannen nu. Nikita kommer ju bara riva ner allt hon kommer åt. Och inte vill hon lysna när man säger att hon inte får hehe nej nej då ska hon göra allt enu väre bara för att hon vet att hon kan. Haha busig hon. Får se hur det blir med nyår. Jesper vill åka bort, men själv är jag inte alls så sugen på de. Vill fira med våra vänner här plus att mamma då skulle komma upp och vara barnvakt på kvällen. Nog om de.



Nikita är på dagis nu. Har tagit ett kopp kaffe och läst aftonbladet nyss. Ska väl börja städa och dona lite här hemme nu när man är sjläv. Måste göra klart gästrummet efter som att min älskade pappa kommer i morgon <3
Saknar han så mycket. Och det känns skönt att han vill komma Nikita närmare och ta lite ansvar över sitt barnbarn. Jesper kommer också hem tidigare idag, han skulle också ha med sig en vän. Men han kommer att åka hem igen i morgon efter som att pappa kommer. Får se va kvällen har att ge sen.
Idag när jag lämnade Nikita på dagis så lämnade jag också ledigheten för Nikita över jul och nyår. Då sa dagis personalen att det kanske är bästa om Nikita är hemma om jag inte jobbade dom tiden hon ska vara där. Efter som att hon är så liten och att hon kommer vara på en annan avdelning under dom tre veckorna. Men fick känslan av att dom ville ha så lite barn som möjligt och att man va lite i vägen med ett barn till. Men hallååååå.
Jag har rätt till tre dagar i veckan 15 timmar. Desutom har jag gjort så att Nikita bara går två dagar per vecka under två veckor. Jag tycker det är bra att Nikita får gå på dagis. Tycker det är viktigt att Nikita får vara bland andra barn och leka en att bara vara hemma i tre veckor själv med mig. Ja det är va jag tycker. Så det va de jag sa plus att jag får lite tid att göra annat under tiden. Men fick kännslan av att hon tänkte " ja ja  då blir det mer jobb" Men det är ju deras jobb. Desutom tycker jag att dagiset är bra och Nikita trivs bra där.
Ne nu måste jag värkligen börja göra något här hemma så jag får något gjort innna hella familjen kommer hem
<3
LOVE



Älskar dig så oändligt mycket. Utan dig är jag inget alls.
För dig mitt barn är jag ditt allt.
En odödlig mamma som
för alltid ska finnas för dig.
Du ger mig styrka, hopp och kärlek.
Du är min sol, måne och mitt hjärta.
För mig är du störe en gud som jag avgudar, bevakar och ska skyda
för resten av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Kramar..saknar er så mycket!

2009-11-26 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0