Less idag




Fy idag känns inte som en bra dag. Kände mig jätte ledsen och hänging från det att jag vaknade.
För mycket i huvet nu. Om jag inte hade barn eller familj brukar jag lägga mig i sängen och inte göra något alls. Känns som om jag vill göra så nu. Men fins ju ingen hjälp till de. Kan ju inte ringa mina vänner så fort jag känner för att jag vill vara själv. Jesper jobbar borta dena vecka också så det blir lite jobbigare för mig nu. ÅÅÅÅÅ fata va skönt att bara lägga sig i sängen hella dagen och bara skita i allt och alla.
Så känner jag just nu.
Men så kan jag ju inte göra. Nej nej. För måste ju le och leka med min dotter. Vill ju inte att hon ska känna av något av deta. Ne hon är lika pigg och glad. Längtar tills hon ska sova så jag bara får vara jag.
Nej nu blir jag så less. Palla med att skriva mer nu. GOD NATT.

PS: ALLA MÄNNISKOR KAN HA DÅLIGA DAGAR. ÄVEN JAG.
SÅ GÅ INTE OCH TRO ATT JAG HAR BLIVIGT DEPRIMERAD ELLER NÅ. FÖR DÅ GÅR DUUUUU FÖR LÅNGT.
JAG ÄR ALLTID GLAD OCH  TREVLIG, MEN IDAG KÄNS DET BARA INTE BRA.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men hallå...peppningsKRAM ... Här skiner solen idag o det är riktigt fint ute. Hoppas du är på bättre humör idag! Kram

2009-11-03 @ 11:36:48
Postat av: Emelie å Håkan

Synd att ni inte bodde närmre oss.. Men du får gärna skicka ner nikita en Vecka eller 2. hahha.. måste ses snart igen!! kramar Emelie

2009-11-03 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0