Onsdag



Redan onsdag, Jepser kommer hem i morgon om vi har tur. Skönt. Blir rätt så tröttsamt att vara hemma själv hela veckorna. Idag har jag väl tänkt att städa lite här hemma. Vill göra om, men vet inte om jesper kommer att bli så glad hehe. Tanken är väl att vi ska göra om vardagsrummet efter hallen. Men själv tycker jag att vi ska vänta lite med det. Trött på att renovera nu. Men ändå skulle det bli skönt att få göra vardagsrummet efter som att det är där man är mäst. Har redan en plan på hur det kommer att se ut efteråt. ÅÅÅ så fins det kommer att bli. Men vardagsrummet kommer inte att bli lika jobbigt som hallen får vi hoppas. För där ska vi bara tapsera och lägga nytt golv. I hallen har vi ju rivigt och slipat alla vägar. Sen har vi slipat trappan och ska måla sen och så ska vi måla en väg i hallen också. Så det blir ju inte lika mycket i vardagsrummet. Får man hoppas då hehe.
I morgon får jag min the sims 3 om jag har tur. Haha ja jag spelar the sims. Men det är mer att bygga hus och få göra allt det där med dekoration eller hur det stavas. det är väldigt sällan som jag spelar spelet hehe. Och om jag gör det så fuksar jag oftast. Har inte tålamod till att spela de lixom hehe.
_______________________________________________________________________________________




Nikita kommer upp i soffan själv nu. Gud vart tar tiden vägen. Det va inte länge sen som hon lärde sig att gå ju.
Grannen kommer desutom att få sitt 4 barn när som nu. Känns konstigt att hon är gravid igen. Vi va ju det tillsammans för när jag väntade Nikita. Och nu ska hon ha barn igen. ÅÅ here gud.
Visst vill jag ha ett syskon till Nikita. Men känner att jag först måste gå ner i vikt. Sen vill jag ju att Nikita ska ha mamma och pappa själv ett tag. Kommer ju bli lite svårt för mig att ta hand om henne och ha en sådan mage. Tänker mer på att jag hade det rätt så svårt med Nikita i slutet. Hade svårt att ta mig någon stans och så.
Sen vill jag järna ha körkort till nesta barn. Måste värkligen ta den nu.
Men käns bara så jobbigt att tänka tanken att det ligger mycket jobb bakom ett körkort. HMMMMMM
Ne ska väl börja dona nu så har man det gjort. Måste ta en promenad till byn också för att handla lite. FYYY jobbigt. Ta hand om er
Kram// athena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0