Va på bio i går



Har inte haft tid att skriva. I helgen som va har jag och Jepser hållt på med hallen hella dagarna. Snart är trappan klar. Kan ju låva att att slipa och måla en trappa tar lite tid även om man inte tror det. Och lätt va det inte.
Men nu är det bara en strykning kvar sen är det klart. SKÖNT.
Men sen har vi ju tappseringen och golvet kvar plus lite annat *snyft*
Tanken va väl att jag och Jesper skulle åka till stockholm nesta helg, men som det ser ut nu blir det inte så efter som att vi trodde vi skulle komma längre med hallen i helgen som va. Men tyvär. Så kanske drar vi helgen efter de. Vi får se hur det blir.
Men på fredag kommer pappa på besök. Ska bli kul, va länge sen nu han va här *ler* får se om jag och jesper hittar på något på kvällen där efter som att pappa vill vara lite själv med Nikita <3
Sen på lördag blir det mys mys med Jespers pappa och Madde med middag och lite spel *ler*


Igår va jag på bio med Johanna. Såg den där nya vampyr filmen. den va jättar bra. Men hade nog förväntat mig lite mer av den. Jesper vart lite purken över att jag gick och såg den efter som att han ville också se den. Men sa att jag järna ser den igen. Men att jag rekomenderade att det inte va någon bio film. Skulle lätt kuna se den hemma och den skulle bli lika bra för de. Trodde han va mer sugen att de 2012 efter som att där är det mer efekter som är bra att se på bio. Hoppas han vill se den på fredag. Jag hade i allafall jätte trevligt. Inte bara för bion. Nej nej. Det va rätt så skönt att få komma bort i från huset och hitta på något annat. Madde tog hand om Nikita vilket va jätte skönt. Jesper va dock hemma. Men han låg i feber. Så det va rätt så bra att Nikita fick komma bort lite hon också. Jesper låg och sov hella tiden under tiden jag va borta så han va nog inte så sugen på att vara hemma själv med Nikita då.
Tack Madde.
När vi kom hem så va det som Madde sa. Nikita va inte alls på sov humör inte hehe. Undra hur det kunde komma sig att Nikita va ssssååååå pigg. Så det va bara till att busa så mycket det bara gick när man kom hem och till slut vart hon så trött att hon somnade på täket som låg på golvet hehe.
Jesper gick upp och la sig nestan direkt när vi kom hem.
Fast han va så dålig i går så åkte han till jobbet i dag. Som ni förstår så är det ju så dåligt med jobb här i sverige. Så att vara hemma är inte så lätt längre när man är lite dålig. I Jespers jobb sparkar man folk lite här och där. Så det gäller att vissa att man vill ha jobbet kvar för att få behålla de. Är så stålt över Jesper fast jag inte säger det så ofta. Men han är värkligen jätte duktig.
Ne ska väl dona lite här hemma innan jag hämtar Nikita från dagis.
Ta hand om er
Kram// athena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0