Dag för Dag




Tänker ändast ta dag för dag och inte tänka så mycket på hur morgon dagen kommer bli.
Om jag gör det, tror jag man blir galen då jag inte vet hur allt kommer vara. Eller hur framtiden kommer vissa dig bli.  Önskar att jag hade svar på allt. Men det har jag inte. Och jag önskade att jag hade mer kontroll över vissa känslor och situvationer, eller hur det nu stavas.
Och jag kan inte lova något jag inte vet.

Ibland känns det bara för jävligt allt i hop.

_________________________________________________________________________________________________




Nikita är jätte sjuk *ledsen*
Hon hade 41 grader för ett tag sen.
Ringde grannen som fick komma över ett tag.
Hon själv har ju 4 barn och vet mycket om barn. så hon öppnade dörren till vardagsrummet och lätt det stå öppet.
La Nikita i vagnen med bara blöja och så fick hon ligga vid dörren ett tag.
Deta gjorde man då för att få ner feben på henne.
Vi ringde sjukvårdes upplysningen som sa att det inte va någon fara. Men om det skulle bli så att man inte får
kontakt med henne eller att hon inte reagerar på tal och om man inte får i henne något att drika så får vi åka in.
Men när grannen sa att både Nikita och hennes son tog en spruta föra veckan som barn får när dom är 1.5 år gammal så frågade hon i tel om vi inte hade fått med oss
ett papper som stor om sprutan?
Jag och Erika bara såg på varan som ett ?
Då beretade hon i tel att när man tagit en sådan spruta kan barn få feber och bli sjuka
efter en till två veckor.
Och desutom få en massa utslag om man hade otur.
Så det lungnade ner oss en anning. Men kan nog tänka mig att natten kan bli lång.
Nu liger älsklingen i sin säng och sover med ett tunt lakan och ett öppet fönster som står lite på glänt.
Rätt så viktigt nu att det är svalt i hennes rum så att feben går ner. 
Hoppas värkligen att hon är bättre tills i morgon.
Ne deta va allt för idag.
Ta hand om er. Kram//Athena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0