Mycket lek och promenad

Idag vart det mycket promenad för mig. Gick förbi affären också. Tänkte göra lite kyckling sallad lite senare idag.
Första gången på länge man värkligen njöt av det fina vädret och man ville bara gå och gå.
Gick och hämtade Nikita igen vid två. Frågade också personalerna där när det va ok att slippa overollen. För det måste ju vara varmt att leka med den på nu. På väg hem tänkte jag att Nikita skulle få röra på sig också. Men inna det tog jag av overallen och satte på henne en tjock tröja i stället. Såg på henne att det va inte riktigt lika kul att vara så fullt på kläd när det va så varmt. Nikita va så duktig att gå ända vägen hem. Men innan vi va hemma stannade vi till på lekplattsen och va där ett tag. Kan ju lova att det va inte lika lätt att få henne att gå där ifrån haha. Men till slut gick det också.

Bilderna är tagna från mob. Så det blev inte så jätte bra kvallete






Han inte vara hemma länge innan Sazza och hennes syrra kom på caffe.
Va värkligen roligt att träffa henne igen. Va så länge sen nu. Måste värkligen träffas mer.
Har inte blivigt så mycket på den sista tiden. Mycket med vädret och renovering att göra.
Men nu börjar man blomma ut igen.
Som jag skrev i andra innläg så blir jag lätt låst under vinten och inget känns lika kul att göra.
Men nu börjar det känas riktigt bra när solen tittar fram.

Jesper jobbar över och kommer inte hem fören ikväll någon gång.
Jag och Nikita ska hoppa in i badet och efter det blir det mys mys tills hon ska sova kl 20:00.
Nej det va väl allt för idag.
Hoppas att ni andra njuter av solen lika mycket som jag.
Ta hand om er.
Kram// Athena
'


Kommentarer
Postat av: Kicki

ja visst är det härligt med sol o lite vårkänslor. Har sopat gatan o slängt skräp o donat ute efter jobbet, vill inte va inne. Kram

2010-04-13 @ 19:48:24
Postat av: Cassa

Åh vilka söta bilder :) HAHA fyfan va jag å syrran garva när vi la på luren igår ;) hahaha

2010-04-14 @ 08:27:57
Postat av: Mamma

Vad jag längtar efter henne när jag ser bilderna,dig också förstås. Kram! Älskar dig!! Krama Nicki från mig!och säg MORMOR!!! Ha ha ha...

2010-04-15 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0