Våren är på G




Igår gick jag och Nikita på en lång promis. Först gick vi hem till Nikitas fardar och fikade lite. Pratade en del också. Sen vandrade vi vidare och till slut hamnade vi hos Cassa. Va värkligen jätte länge sen jag va hemma hos henne eller sågs alls för den delen. Har haft så mycket annat att göra med huset.
Men det va otroligt roligt att se henne igen.
Nikira va också jätte duktig och gick en hel del av vandringen.
Så kan ju lova att hon va lagom trött när vi kom hem vid ca halv 8.
Johan Löv va förbi igår för att se om han kunde fixa crossen som han köpt och har här hemma hos oss. Det är något fel på den. Sist så tästade Jesper den och då gick den klock rent. Men när dom skulle prova den ett par dagar efter så funkade den inte alls. Så Jesper känner att det kanske är hans fel efter som att han åkte på den sist. Men det är ju konstigt efter som att den gick så bra då. Men men hoppas att dom får igång den snart.
Kl 8 får Nikita i säng och somnade rätt så fort. Jag och Jesper satt kvar och såg lite på tv.

I morse när Jesper skulle åka till stockholm för att  jobba kl 04:20 så vaknade också jag.
Inte nog med så lyckades jag aldrig somna om, så jag själv  gick upp sen vid 5 tiden och satt här nere ett tag. Vid halv 8 vaknade Nikita. Rästen av dagen så har jag rivigt tapeter  och slipat i köket. Så nu är den klar för att få nya tapeter.
Sen städade jag lite och donade.
Vid halv ett somnade Nikita som alltid för att sova middag. Jag själv slapade lite också under den tiden och vilade lite. Vid tre tiden vaknade hon igen. Kände då att vädret va för fint för att bara sitta hemma och dona så jag kläde på Nikita och gick över till grannen som va ute med sina barn på baksida av sitt hus.





Där vart vi ett par timmar tills Jesper kom hem. Nu är Nikita rätt så grinig. Tror hon är trött efter lite lek och all frisk luft. Om en timme blir det säng för gummsan. Hoppas hon orkar hålla sig till dess haha.

Nej ni får ha det så bra och ta hand om varan.

Kram//athena.

PS: Nu kan man vara i vardagsrummet igen. Men det fins lite att göra dock.


Här började jag måla fondvägen

 


Efyer det målade jag alla fönster + dörr vitta. Och det tänker jag inte göra om haha



Sen gick det att moblera om. Men måste byta golv och lister innan det blir helt klart. Plus han halv väg som ska upp.




Kommentarer
Postat av: kicki

Va fint det blir o skönt att det börjr bli klart, det tar alltid längre tid än man tror :-)

2010-04-13 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0