Lång helg (skönt)





Jag är ju oftast ledig då jag inte får några timmars jobb, så igentligen är det väl inte långhelg så där för mig. Men för Jesper som värkligen behövde det så är det skönt för han.
Just nu är han i stan med din pappa för att göra lite saker där. Men annars så har han fiskat och tagit det rätt så lungt. Och det behöver han värkligen.
Igår va vi på middag hos madde och Niclas. Va jätte gott och mysigt. Åkte hem vid tio sen för att se film och ta det lungt. Nikita somnade på en gång när vi kom hem så det va ju skönt hehe.

Idag så vet jag inte riktigt va vi ska göra. Det är ju inte värdens bästa väder så man kan ju inte göra nå ute precis. Ska väl fixa lite här hemma sen. Skönt att vi haft det rätt så rent här ett tag nu. För då slipper man stor städa hella tiden. Dock tycker jag inte att tvätten blir mindre fast man tvättar som en tok =(

I morgon om vädret blir bra ska jag och jesper ta rod båten och fiska. Packa med oss något och äta också. Kommer nog bli mys. Älskar att fiska och bara kopla av. Sen på kvällen blir det fest för mig och Sazza =) Länge sen jag va ute med mina flickor så det ska bli jätte kul.
Fynd bara att man inte har något fint att ta på dig. Får rota i garderoben och se om man hittar något som sitter.
Får inte glöma att ta med mig kameran då också hehe.
Ne nu ska jag lägga Nikita för hon ska sova nu mellan 12 och 3....
Ta hand om er alla.
Kram// Athena

PS: Några bilder på Jesper och Nikita.

 







Nikita och Jesper sover




Kommentarer
Postat av: cassa

vilka fina bilder. ha så kul ikväll. vi kanske drar in till stan i natt med, då hör jag av mig =)

2010-05-15 @ 09:33:18
Postat av: Kicki

Underbara bilder...saknar er så mycket STORA KRAMEN

2010-05-15 @ 11:42:51
Postat av: Mamma

Det verkar gå gankska bra för dig.Jag ska fixa tvätten nästa gång! många pussar och Kramar!! ÄLSKAR DIG!!!

2010-05-16 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0