Skönt väder





Gjorde rätt så mycket igår ute i det sköna vädret. Först va jag på arbetsförmedlingen, sen postade jag en massa brev. Och på hem vägen köpte jag fina ute blommor och blomjord att ha utanför dörren här hemma. Måste säga att det va roligt att fixa och dona med det. Sen gjorde jag klar med ränsningen av alla plattor. Och så tvättade man som vanligt haha.

Idag ska jag

1: Städa Nikitas rum

2: Städa toaleten
 
 3: Fixa köket igen. (jesper som stökat)

4: Fixa och dona ute om jag hinner

5: Damsuga och moppa golven.

6: Och så ska jag vika tvätten till kvällen när Nikita somnat.

Grannen frågade igår varför jag sliter så mycket som jag gör när jag ändå inte ska bo kvar. Och visste är det sant som hon säger. Och inte fan jag ett bra svar på det heller. Kommer bara på mig själv att jag snart kommer att flytta. Så varför göra så mycket när det igentligen bara glädjs av honom.
Och visst blir jag ledsen när jag tänker på det.
För att för första gången tycker jag det är kul att fixa i trädgården.
Föra året gjorde jag inte alls mycket.
Men nu glöder det i fingrana på mig.

Tyvär har jag ingen kamera heller, jag glömde den i Sazzas väska i helgen då vi va ute. Men hoppas att vi kan ses snart så att jag kan få den tillbax så att jag kan ta lite bilder på allt man gjort här.

För övrigt så snurrar det bara i mitt huvud och ibland så orkar jag bara inte tänka.
För det mästa försöker jag blunda för saker som jag inte rikitigt har gräpp om.
Och ibland är jag rädd för svart som man vet kan komma som en bomb och så sönder mitt hjärta i bittar.

Varför säga saker nu... som man gått och viljat höra i 3 år.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0