Trött



I två dagar på raden har Nikita haft problem att sova. Värkar som om det är magen som krånglar. Kan ju också vara andra andledningar, som tex tänder, växtvärk och sånt. Inte alls kul för henne. Och inte för oss eller mig heller som får sitta uppe med henne om netterna. Om det inte blir bätte tills på måndag måste jag kontakta läkaren, för så här kan det ju inte vara. I natten som va gick jag upp med Nikita kl halv två. Försökte få henne att sova mellan mig och jesper. Men det slutade med att hon vandrade som en jojjo och kunde inte ligga stilla. Och efter som att Jesper skulle ha upp sjutning idag så gick jag ner med Nikita vid halv fyra så att jesper skulle kuna få sova lite. Jag själv fick gå i säng vid 06:15 efter mycket om och men. Fick sova till kl tio. Känner mig hellt slut idag. Sazza kom förbi under dagen. Vi satt mäst och slappade då det va för varmt att göra något. Vid fyra åkte hon hem igen och jag kände att jag va tvungen att göra ett ryck här hemma.
Så jag han städa, damsuga och moppa golvet. Samt så skurade jag alltanen ren. Efter det va jag hellt slut. Kom på mig sj att jag inte hade ätigt någon mat allt under dagen, men kände mig för trött för att fixa det. Jesper kom hem vid halv sex och hade klarat jägar examen. Så grattis till han.
Fram till kvällen va vi och umgicks med grannarena och hade det trevligt.

Men va som hände sen gör mig bara förbannade och besviken............................ Hänsyn för fannnnnn

Just nu sitter jag här IGEN med en ledsen Nikita. Men ser ut som om hon kommer att somna snart så ska bära in henne i sin säng igen. Men om dena natt kommer att se ut som den innan så dröjer det inte länge fören hon blir ledsen igen. Jag orkar inte va uppe en till natt..........................................

En liten stund senare... nepp gick inge bra att försöka lägga henne. Känns som om det bara bli väre och väre. JÄvla skit.... less man blir.......


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla tjejen min!! Det är inte lätt med barn som får sömnsvårigheter lite då och då. Jag börjar snart min semester och då kan jag ta henne en vecka med mig på landet. Hon ska få en lekstuga av Lasse som han ska snickra till henne. Kämpa på några veckor till gumman min!! Det är inte ovanligt att barn får orytm i sin sömn ibland. ÄLSKAR DIG!!! PUSS OCH KRAM!!!

2010-05-24 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0